Followers

Translate

Sunday, September 11, 2011

selalu macam ni tau

hahahahahah..mula-mula nak gelak pun ada,nak marah pun ada..memang selalu sangat aku buat macam ni kot...alwaz like this..korang nak tahu tak ap ayang akau maksudkn ni..emmm..apa lagi pasal aku selalu bawa kamera my alex tu la ..aku bawa tapi tak boleh guna....

ikutkan dah banyak sangat dan berkali-kali aku bawag pasar karat konon nak tangkap gambar tapi tup-tup tak ada memory kad nya.selalu memorynya aku terlupa nak cabut dari laptop apabila aku tranfer gambar.selalu adik aku la paling bengang kalau aku buat macam tu.

nak jadi cerita,malam isemalam pergi beraya dengan rakan sekerja..hahaha..again and again aku buat hal lagi..kali ni aku bawa je my alex tu tapi tak ada bateri...dush..dushhh...nasibla...segan gak pun ada...dh ar aku tak ada hp berkamera..jadi xd la moment yang boleh aku rakam...wawawa...sedih gak...yang lagi best aku guna kamera tuan rumah tu..emm snap je la banyak-banyak macam aku punya lak..my alex letak bawah meja je la...

huhu...bila lah nak berubah ni kn..aku d beli kamera baru sebelum raya,tp belum letak nama lagi...nanti aku dah ada nama aku perkenalkan kat korang k...selamat beraya kerumah terbuka buat korang di hari minggu ini...

2 comments:

HIDAYAH_MUTIARAKU said...

hahaahahawawawawawawaw....lau org bce kak..org kte..sengalnye...wawawawa..kikikikikikiki...atoyaii...ktawe lbh2 lak ek..heheh..abis..klako...heheh mnt maaf rye2 ni..hahahha

yayashimano said...

mai oi....masalahnya dh slalu sgt jd...beria-ria bw kmre..tup2 bila nk amek gambar xblh...mmg la sengal sangat...kuikuikui

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi