Followers

Translate

Tuesday, October 2, 2012

K I T A 2

kita selalu hilang semangat walaupun semangat tu langsung tak pernah sembunyi
kita sering keluh kesah sedangkan tak ada apa pun masalah jadi
kita selalu menuding jari pada orang lain sedangkan lagi 4 jari kearah kita
kita bergelak gumpita setiap hari tapi lupa nak mengaji tiap hari
kita banyak 'berlakon' depan orang tapi jangan harap depan Allah kita boleh 'berlakon'
kita cacat di mata manusia dengan sepenuh doa moga kita baik di mata Allah
kita hilang segala-galanya tapi ingatlah Allah selalu ada dengan kita

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi