Followers

Translate

Wednesday, December 2, 2009

SudAH KEluAr AlmARi-AyaH PinjamKAN KEte baRU dia

Minatku terhadap aktiviti mengumpul kereta mainan sejak berusia 15 tahun sehingga kini telah menyebabkan aku mempunyai satu almari yang sangat penuh dengan kereta. Termasuklah juga kereta yang pernah aku idamkan. Aku sangat meminati mini cooper, sangat comel bagi ku, atau apa jua jenis kereta yang comel dan mempunyai banyak curf, tidak berbucu-bucu. Tapi paham2lah harganya. Selain itu aku minat juga kereta jenis audy, suzuki swiss dan kelisa.
Alhamdulilah kereta idaman ku sudah menjadi kenyataan. Sayangnya ia tidak dikeluarkan lagi. Mula-mula agak sedih juga, namun aku masih berpeluang untuk memiliki dengan membeli kereta yang telah diguna pakai(2nd hand). Mmg betul2 2nd hand. Sebelum ini tuannya adalah seorang apek tua. Kereta ini masih dalam kondisisi yang sangat baik. Terima kasih pada ayahanda dan bonda serta adikku. Hari ini dalam sejarah genaplah umurnya 1 bulan dirumahku.
time kat kedai .........Dah kat umah........... gi pasang full tinterd wana ijau.....amacam??? KELISA 2003 BROWN YELLOW JHA 8221

3 comments:

Unknown said...

wahh!!!! da pkai kete sey skang..leh r jd drebar aku..hehe

Zafran Akmal said...

cik khai pakai ikan kelise ek..

yayashimano said...

kak long pinjam kete pakteh je ni...mane d duit nak beli kete pun..naik bus lagi jimat...ada driver

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi