Followers

Google+ Followers

Translate

Wednesday, October 13, 2010

nak percaya ke tak

Assalamualaikum pada semua pambaca blogku...tak ada apa sangat nak ditulis tetapi rasa nak story pasal saka sket...
Ikutkan aku sendiri tidak percaya sangat,setakat tengok dalam tv.Tapi setelah beberapa perkara berlaku dalam famili aku..erm ada rasa nak percaya ke tak mahu...Pepun sedang berusaha mengubati. Moga cepat-cepat ar dapat dibuang sapa yang ada saka tu...sapa yang bawa sapa yang ada pun masih tercari-cari..
Kalau ikutkan orang yang berubat tu salah satu dari keluarga adalah keturunan raja.Keluarga jauhla. Jadi saka itu telah menjaga dia sepanjang hari ini. Aku pun masih tertanya-tanya..apakah benar ini semua.Memang tidak pernah terlintas langsung bahawahal sebegini akan terjadi dalam famili ku sendiri...doaku buat semua familiku..jika benar hal ini wujud,cepat-cepatlah berubat dan kembali pada yang Esa. Aku sayang famili aku semua.

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi