Followers

Translate

Sunday, October 3, 2010

SeSUNGGguhnya


Assalamualaikum

Sesungguh telah terlalu lama tidak mencoretkan sesuatu di blog ku ini. Kerana kekangan masa yang terlampau ketara. Terlalu rindu untuk berkarya. Maaf pada pembaca-pembaca yang setia menunggu dan sudi membaca blog ku ini. Setelah berhenti di kedai buku aku bekerja kerani di sebuah syarikat logistik,tetapi agak sukar kerana syarikat cina,jadi faham-faham la. Nasib ada petronas, ada juga tempat nak solat.

Sekarang ni aku bekerja di kedai printing. Masyallah kerje punyalah banyak.Tidak terkejar rasanya. dateline itu dateline ini. Belum lagi komputer rosak mesin meragam,pelanggan cerewet. Rehat tu pun curi-curi sebab tidak akan ada time rehat yang serehat-rehatnya.kalau rehat mesin tak jalan kerje tidak siap,maka lambat lah balik. Alhamdulilah dapat kawan yang ok.Aku dah pesan kalau aku leka buat kerja ingat-ingatkan lah aku kalau aku belum solat..syukur dia pun juga peka. Harap-haraplah dapat bertahan kot-kot dalam sebulan lagi..nak cari pengalaman orang kata.

Sebenarnya aku mahu join jelajah 1Malaysia bulan sebelas ni..so niatnya mahu berhenti bulan 11 nanti.Program berbasikal jelajah 1 malaysia diadakan selama sebulan. Nak sangat ikut..Sudah mula joging untuk maintain stamina.Nanti kalau jadi aku umumkan pada kalian.

Oklah setakat ini dlu..walaupun penat bekerja+tertekan tetap seronok nak tunggu wekend mahu pergi berjoging.oh ye lupe nak bagi tahu sejak-sejak amalkan baca yasin setiap hari aku sangat rasa ada kelainan.kalau dulu sikit-sikit mahu ngamuk jer,penat tensyen,masam muka bising..tapi sekarang cool je tap mungkin gak sebab terlalu penat pai nak bebel pun tak larat dah..hehe..sikit lagi kurus ler=kurang makan +kurang rest+joging+makan hati

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi