Followers

Translate

Tuesday, April 17, 2012

dulu kereta idaman ayah

Kereta wish keluaran toyota ini merupakan kereta impian ayah satu masa dahulu. Time tu berangan la satu hari nanti nak belikan ayah kereta yang dia nak sangat tu. Nak belikan memang macam tah tahun bila boleh cukup kumpul duit.


Jadi aku lukiskan kereta idaman ayah ni. Moga-moga satu hari nanti aku dapat belikan ayah kereta ini walaupun sekarang dia dah tak minat kereta ni. Tak best MPV katanya. Kalau balik kampung barang-barang tak letak kat bonet. Ye la MPV kan tempat duduk penumpang campur dengan tempat letak barang. Minat dah beralih kat eyqn comel aku. 







Rim dah tukar. Ada lagi setahun lebih nak habiskan bayar. Ada rezki nanti boleh cat warna baru, along bagi eyqn ni kat ayah. Kereta idaman aku 9 tahun yang lepas dah jadi kenyataan tapi macam bakal dapat kat ayah je.huhu..apapun untuk ayah tak keysah ler...

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi