Followers

Translate

Thursday, April 19, 2012

menjadi individu pendiam

Meow di Jeti Kilim
Secara tidak langsung aku telah bertukar menjadi individu pendiam yang sangat ketara dengan aku sedari. Bukan aku tidar sedar. Sangat-sangat sedar dan aku sendiri tidak tahu bagaimana aku yang sangat riuh boleh bertukar jadi raksakasa pendiam atau pasif. Aku kena gastrik kot semalam. Ada la 7 kali muntah kuning jer ngn buang air 4 kali. Doktor berkulit gelap bagi ubat tahan muntah n beri-ber serta air garam. Tah macam mana boleh kena. Aku masak makan malam tu. Kawan yang makan ok je, aku lak yang muntah-muntah.

Mungkin terlalu banyak yang aku fikirkan dan perlu banyak masa untuk kembali menjadi lebih aktif. Serius aku tak suka jadi pasif ni. Bukan sifat aku kot. Serius aku nak bermain dengan meow. Aku rasa itu ubat yang termujarab buat masa ini, lagi pun berjauhan dengan family membuat aku tiada tempat untuk berbicara. Kalau jumpa meow nanti aku pasti nak borak panjang. Meow boleh jadi pendengar setia aku dan tak akan membalas apa yang aku cerita. Nanti nak cerita kat meow tu sampai meow tu muntah hijau..haha..pai pengsan guling-guling. Cian kat meow tu, tapi nak cerita gak. emm, mana la nak terjumpa meow ni. YaAllah temukan aku dengan meow secepatnya. Banyak aku nak cerita ni. Hari ini aku pakai minyak wangi jenis lain dengan harapan mood aku bertambah ok.GOGOGO ;P

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi