Followers

Translate

Tuesday, July 9, 2013

Tahniah kumpulan Hijau Aman


Kenangan bersama kumpulan satu yang diberi nama Hijau Aman dianggotai oleh 11 anak murid pada awalnya. Terdiri daripada muaz, acik, ali, nazry(macam lupa namaje), hisham, nana, liyana, aishah, sakinah dan aisyah. Walaupun kumpulan kita kalah dalam acara poster tapi kumpulan kita johan acara sukaneka. Cikgu yaya bangga dengan korang.yeah (tetiba tak pasal dapat tittle cikgu)

Paling tak akan lupa adalah ayat:
bagi pihak anak murid
" boleh saya pergi ke tandas cikgu"
" izinkan saya pergi tandas cikgu"
" tandas kunci la cikgu, saya tak tahan ni"
" Cikgu, saya lapar "
" saya nak tolong cikgu "
" nanti cikgu datang lagi ye "
" saya nak jadi imam boleh cikgu " >> muaz
Alahai sopannya ayat nak pergi tandas. Bagus didikan.

bagi pihak cikgu
" jangan lari-lari nanti jatuh "
" duduk dulu, jangan berdiri "
" jangan tarik baju tu " >> " baju besar la cikgu " (habis kolar leher)
" jangan lap tangan kat baju "
" masuk dalam kumpulan "
" beratur ikut barisan "

hari yang meletihkan tapi dipenuhi dengan warna warni keriuhan kanak-kanak
CIKGU YAYA RINDU KORANG SEMUA

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi