Followers

Translate

Sunday, May 16, 2010

EXAM N TIBIU LAGI(Selamat Hari Guru)

assalamualaikum kepada para pembaca blog ku...kalian bagaimana?apa perkembangn terbaru kalian.di harap kalian sume berada dalam keadaan sehat n ceria selalu.Lamadah rasanya tak post sesuatu kat blog ni..almaklumlah baru baik dari demam.ni pun ada sedikit batok lagi..musim demam skunk ni.
Ni nak citer kat sii sket..ulang tayang cerita..before this aku d nk bek exam spa tuk jwtn emegresen n dpli.tp duk sibuk baca tuk spa,sbb spa exam dlu then baru dpli..punyalah terok study..bis sume buku spm aku study..dlm duk study tu d ar 1 hari mimpi tgh mengajo kat skol..xtau petanda atau apa,tp aku ttp buat yg teraik tuk exam spa tu..pulun habis at owg kata...then exam dpli aku ley wat main2 lak..hehe..stgh jam dh siap ,blh tetido lagi dlm dwn exam kat smkbbu tu..dlm diam2 duk tggu kptsn exam..tau akan umum bulan 5 tp xtau tarikh..mimpi lagi..dh ar duk mgharap surat tibiu spa..tup2 dapat surat tibiu cikgi 23 mei..buka ar tenet cek..2 hari lagi rupanya resuult nk kuar..tup2 btl2 dapat tibiu cikgu tarikh pun sama korang tau tak..sama dlm mimpi..korang yg membaca blog aku ni..doakan lar yg ternaik buak ak andai itu adalah rezki terbaik buat aku untuk aku menampung khidupan aku n fmly...terima kasih kalian kerana sudi mndgr n membaca luahan ahati aku ni..doakan aku cepat sembut n bersedia mghadapi exam melukis 9am n tibiu 2pm di uitm shah alam pada 23mei 2010 ni..

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi