Followers

Translate

Friday, April 16, 2010

Macam-macam hadiah aku dapat hari ini..

Syabas dan terima kasih diucapkan kepada saudara/saudari yang memberikan kerjasama dalam menyertai kajian secara online bertajuk "Kajian Mengenalpasti Tahap Kebimbangan Belia Terhadap Isu Jenayah Di Malaysia". Seperti yang telah dijanjikan, bersama-sama ini disertakan kod top-up bernilai RM5.00 sebagai menghargai kerjasama anda...
ni aku dapat sbb join jawab soalan..join rakan muda..haha..


This is to inform you that AFRAHA BAITI BINTI ARIF @ has transferred RM60
to your Maybank account for komisen - tipsptd.com - Muaz Hadi on 04/15/10 13:27:36 via Maybank2u.com.

Please check your account balance..
ni hasil afilliat yg aku join..aku bek exam spa n beli nota..aku dapat gak untung..siap balik modal...


EJ015/089 no calon NOOR KHAIRIAH BINTI ISMAIL...DI SMK BANDAR BARU UDA..aku tercalon bek exam medsi 24 april 2010...wish me luck


aku dapat kismis ngn yasin dari atok zain..penyelia aku..
dapat gak buku pts..:)




aku dapat lagi hadiah dari seowang sahabat yg mmg bnyk bagi aku kesedaran...walaupun dengan hanya kata2...seperti yg pernah aku tulis sebelum ini dalam blog aku...cite-cite...semangat...reasen dia wat aku rasa terpana..n wat aku rasa ada semangat juga mcm dia...antara yg paling aku suka adalah 1st reason dia..ni dia tulis : "tapi sejujurnya sy nk amik bdang ni first sy taw bdang medic adalah salh 1 cara tok sy knl ilmu ALLAH begitu luasnye...2nd sy nak tunaikan hasrat arwah abg ipr yg nk tengk sy berjya dengan usaha sy sndri...3rd faktor dri sy jugak yg kdagkala bnyk penyakit....4th faktor kesihatan mk sy yg kurg memberansangkan....." 1 more : "tntg solat hjat dan doa memag slalu d'pjtkan ke hadrat ALLAH swt supya apew yg sy nak tercpai...tapi sy kne bersihkn jiwa...rohani...emosi...supya doa sy d'makblkan...memg mengaku r dosa2 lalu to sgt banyk dn x terkira bilangannya....so skrg ni sy cube utk lakukan pembershan jiwa to supya ape yg sy wat d'berkati ALLAH...." terima kaseh sahabat...




Aku cube untuk kurang bercakap..pai mcm ada batu dalam mulut..aku diam n senyumje..but aku happy...sian kak ain sbb aku malas nak jawab soalan dia...but aku :) hope dia faham...biar bnyk diam mulut dr bercakap..kite rasa relexje...tenang..dgr dengn teliti...susah ar nak dgambar dek kate2..ni pun aku rasa hadiah buat aku...hadiah jadi diam..so xbanyak ckp..xbnyk dosa kering..aku sehat n jalani hidup cm biasa..tp d lak bbrape hamba Allah ni cakap aku demam la..datang bulan ar..jgn kacau aku la..d masalah la..but dlm erti kate lain aku mmg terkenal dgn bnyk cakap terus berubah jadi laen...aku cm biase je..cume bnyk diam n :) je...



masyaAllah..bnyk betul Allah bagi aku hadiah hari ni..tak kire dlm bentuk apa sekalipun..alhamdulilah syukur...terima kaseh kerna mengingati hambaMu ini..

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi