Followers

Translate

Thursday, July 1, 2010

SEBAHAGIAN KOLEKSI KU SELAMA 10 TAHUN

Salam hormat pada semua...apa khabar korang?...aku harap korang sedang bergembira melalui hari-hari yang tenang ini..insyaAllah..topik aku nk coret kat sini adalah mengenai koleksi kereta mainan aku..tak ada lah banyak mana pun..tapi comel2 n cukup berharga serta memberi kenangan pada ku..

ia bermula selepas peperiksaan PMR. Kereta mainan pertama yg aku beli adalah jenama maisto..kecik.comel.ley buka pintu lagi..hehe...then bermulah episod aku membeli dan mengumpul kereta2 comel ni..kebanyakkan aku beli jenis hotwheel...dlu harga sebuah rm4.90..now harga dh rm 6.90..makin mahal..dulu seminggu blh beli sebuah dengan duit belanja yag aku dapat seminggu tu...sehari smpan seringgit...kerete punya pasal.hehe..melangkah ke tgktn 4..aku membeli model kelisa..kete idaman la konon.kecik2 tapi comel..ada juga beberapa kerete remote control yg aku beli..cikgu pun penah hadiahkan aku kerete...boleh buka pintu lagi..now kete tu dh ada kat malaysia..nama kerete tu SMARTCAR...ayah pun penah beberapa kali hadiahkan aku kerete...bezday umo 20 pun dapat kerete remote..hehe..beli kat the mines kl lagi..selain kerete ada gak aku kumpul motor..

Bagiku cukuplah untuk 10 tahun rasanya aku mengumpul..tersedar lak diri ni dah tua...cukup2 lah.almari pun dah penoh sebenarnya...now aku pun dh ada IKAN aku yg comel tu JHA 8221. Ada hobi baru yg sedang aku lakukan..tggu dan lihat

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi