Followers

Translate

Monday, November 23, 2009

TERLIBAT DENGAN PROMOSI PTS


Selaku pembantu jualan yang bertaraf kontrak aku telah ditambah tugas supaya mempromosikan barangan keluaran pts yang bermula 21 nov sempena cuti sekolah.aku merupakan orang terawal yang disenaraikan untuk memakai baju pts diantara kami 6 orang. mula-mula malu juga tetapi setelah difikirkan ini adalah amanah yang terpaksa aku tanggung,maka redha sajalah. Mengenakan tshirt berwarna merah berlengan pendek. Dengan berpakaian demikian ramai yang mengetakan seperti mahu pergi bersukan...tahan sajalah telinga...reserch ku buat aku dapat mengetahui kedudukan barangan promosi. Ini kerana terdapat katalog barangan,sukar jadinya sekiranya aku sendiri tidak mengetahui di mana letaknya barang promosi. walaupun aku berada di department yang berbeza dengan barangan pts, pada mulanya ia menjadi agak sukar bagiku. Setelah beberapa jam barulah aku boleh menyesuaikan diri. mulanya berasa janggal untuk membuat promosi,tidak tahu bagaimana ingin bermula. setelah berfikir2,aku mengambil keputusan untuk mendekati pengunjung yang hanya datang ke rak pts.di situ aku boleh memberikan penerangan secara lebih efisyen berbaning aku hanya memakai pakaian pts dan menerangkan kepada semua pelanggan.moga2 ramailah pelanggan yang akan menyertai peraduan pts itu...moga kalian berjaya.hadiahnya agak lumayan tau...

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi