Followers

Translate

Thursday, January 21, 2010

Terharu di hari ulang tahun yg kesuku abad(20.01.2010)


Assalamulaikum...tarikh keramat buat diriku...ulang tahun ke suku abad...celebrte tarikh skali dgn nadeyah..

thanx pada semua ahli keluarga dan sahabat yang mengingati hari bersejarahku ini...tak putus ucapan dan doa...tak sangka gak siap d 3 apoiiiiment. mkn tgh hari dan petang di sponser..alhamdulilah...kekenyangan...kesian pada mereka yang kena pau...thanx akak su dan abg abu...sebab belanje makan kfc dan mcD...tak sangka gak dapat hadiah buku dr en zain penyelia agama aku..touching sey...tajuknye menyingkap tabir bahagia..moga tajuk buku itu terjadi dalam hidupku untuk thn ni...

thanx sume...n pada sape yg same tarikh dgn ku tak ira umo..selamat ulangtahun ya..

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi