Followers

Translate

Thursday, December 16, 2010

KURSUS PRA PERKAHWINAN

KURSUS PRA PERKAHWINAN NEGERI JOHOR
KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT!
Saudara/saudari boleh print terus borang ini dan bawa ke lokasi kursus

TEMPAT ADALAH TERHAD

HANYA RM120 SEORANG
(kemungkinan harga akan dinaikkan tahun 2011)

Boleh call/sms NAMA dan IC untuk pendaftaran tempat dengan segera

Sila bawa sekeping gambar berukuran pasport dan salinan kad pengenalan

Sebarang pertanyaan sila hubungi ;

Ustaz Hashim Abd Rahman - 013 765 4117

Noor Khairiah Ismail - 012 741 2455

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi