Followers

Translate

Sunday, January 2, 2011

Konon cari kerja tapi laen jadinya

Salah satu tempat baru yang menarik di johor...klu owg duk sibuk storymory pasal Nusajaya @ Wilayah Iskandar ni la dia..Tmpt ni ala2 putrajaya.Satu kementerian satu bangunan..Tp banyak lagi lum siap...bikin pelan2..tapi serius arkitek dia kepala gile2..bangunan cantek dan unik,d ala islamik, klasik, pergh marvelous le..sayangnye hari ujan so xdpt nk tunjuk kat korang buktinya. Tp klu d rezki nk pi lg..tggu 4/5 bulan lg pasti ada bangunan baru naik lagi..hehe..pepun d gak la berangan kot2 keje kat situ.xkeysahlah walaupun umahku jauh..ewah2.Sbb tmpt tu unik sekali. Pasti hari2 bley jog n snap pic bebanyak..Ewah2..kuat plak aku berangan..korang jangan marah lak yer...tp kn kot btl d pluang keje kat situ mai habaq kt aku yer..thanx:)

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi