Followers

Google+ Followers

Translate

Monday, January 17, 2011

Siapa nak ikut....jomlah.....jom...

Mesti korang tertanya-tanya.....mana sajalah tempat aku nak bawa korang jejalankan...Tapi hari kali ni aku tidak bawa korang berjalan sebaliknya aku ajak korang berbasikal...seronok tau...


Taraaa...Ni lah dia...tempat yang aku nak bawa korang bersiar-siar..jom...tempat aku selalu joging bila lapang...sekarang tempat ni dah semakin besar...Selalu aku joging kat bawah jer...kat bahagian atas dia buat macam padang lapang dan ada pentas...Hari ini kayuh-kayuh pi naik pentas ataupun dipanggil dataran...cantik tau tempat ni...

Bumbung tempat ni direka seperti sayap burung...genius betullah akitek ni..kalau kelapangan korang datanglah menyaksikannya sendiri...

Selain tempat untuk berjoging..tempat ni juga terkenal kawasan bermain layang-layang..walaupun cuaca agak mendung..tapi masih ramai yang bermain layang-layang..kalau wekend lagi lah penuh..ada juga yang datang bermain kapal terbang dan jet...tak percaya..korang datang lah masa wekend....ada peperangan angkasa...

Aku tak faham apa motif checkpoint ni..pepun basikal aku dah posing2...

Bukan aku nak promote tempat ni..tapi saja nak ajak korang bersenam...menyehatkan badan..stress ilang ...otak pun cerdas...wekend boleh bawa keluarga berjalan-jalan..Yang lagi istimewa tempat ini adalah setiap pagi ahad akan ada senamerobik...siap ada jurulatih...nanti mereka datang naik pajero sebab bawa speaker besar...Tempat korang ada buat tak..Pastu senamrobik...kalau korang nk lagi best...pergi la pula join kelas menari ataupun taicii....Lagi pun rumah aku dekat kot dengan tempat ni..15 minit sampailah...kalau nak pi taman merdeka boleh juga... cuma jauh la sikit..lagi pn paking payah..hehe..pepun terima kasih pada Majlis Perbandaran Johor Tengah kerana menyediakan kemudahan sebegini...Kalau dapat buat macam Tasek Permaisuri Bandar Tun Razak lagi saya suka..hehe...

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi