Followers

Translate

Saturday, October 8, 2011

supervisor aku masak tau!


Assalamualaikum semua. Kali aku nak story pasal supervisor aku masak laut sotong sambal katanya. Rupa dah ada, rasa pun boleh tahan juga kalau korang nak tahu.Tak tahu lah apa mimpi dia nak masak semalam siap bagi aku sebekas tuperware. Banyak lak tu.

Tapi sebelum tu aku nak story satu benda yang agak kelakar juga. Nak masak 1 dish ni pun dia fikir sampai dekat sejam. Penat gak la aku bagi macam-macam idea untuk dia masak Sesia je le..kene reject semua...hahaha...Sampaikan budak yang nak pergi pasar beli barang ni siap solat salin baju pun supervisor aku ni masih kusut memikirkan apa yang dia nak masak. Tenung je la kertas kosong dengan pen kesayangan dia tu sampai sejam...hihi

Actually aku tak sangka dia nak masak betul-betul...tuptup malam tu..tanya dah makan ke belum. Then cakap suh rasa dia masak sotong...aku pun tak boleh challenge kot masakan dia..hihi..cuma mungkin kurang air asam. Pepun best lah. TEEEEERBAIKKK...macam Boboiboy kata.Malam tu dia kata bakal dapat anak sedara baru. emm ni mesti dia masak sebab happy sokmo..hihi...Tahniah lah kat supervisor aku tu. Terima kasih gak bagi lauk sotong sambal tu. Nanti rajin-rajin lagi la masak selalu dan jangan lupa minum air masak.

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi