Followers

Translate

Sunday, October 30, 2011

Bila aku suka seseorang.....shyyyy



Bila aku suka seseorang
Aku suka buat dia marah
Sebab aku tak nak dia tahu yang aku suka dia...hahaha..jahat tak aku...

Bila aku suka seseorang
Aku suka buat perangai jahat
Supaya dia nampak aku ni buruk perangai....hahahaha...nakal tak aku

Bila aku suka seseorang
Aku suka buli dia selalu
Agar dia tahu yang aku ni tak baik dan suka membuli

Bila aku suka seseorang
aku suka uji kesabaran dia
sebab dia akan marah-marah dan tak suka aku

Bila aku suka seseorang
Aku suka jauhkan diri dari dia
supaya hubungan kami tidak terlalu rapat

Bila aku suka seseorang
Aku akan keraskan hati macam batu
Sebab aku takut terjatuh cinta kat dia...hahahaha

Kenapa aku buat macam ni
Sebab dulu aku tunggu seseorang tu
Aku setia kononnya kat dia ... eeee

Kenapa aku buat macam tu
Sebab aku takut tersuka kat orang lain pula selain dia
Tapi orang yang aku tunggu tu pun dah ada orang lain...huhu..

Kenapa aku masih buat macam tu
Sebab aku dah terbiasa takut nak suka orang lain
Wahhh...aku dah tak tunggu sapa-sapa jadi bolehlah suka orang lain kan

Kenapa aku buat macam tu
Sebab perasaan takut aku tinggi sangat
Ish tak boleh la aku kena berani

Walau macam mana sekali pun aku suka seseorang
Aku hanya berdoa agar bertemu jodoh dengannya
Kerana Dialah yang berhak menggetarkan hati kami

Moga Allah menjaga hati dan tingkah ku
Kerana aku adalah milik Allah selamanya
Ingatkanlah hambamu ini pada batas-batas pergaulan

2 comments:

aszhanie said...

bila aku suka seseorg...aku akn pastikan org tu tau aku suke kat die....so aku xkan keciwa.....at least..kita dpt lepaskan apa yg terpendam...x salah mncuba kan...

yayashimano said...

hahaha...sebab aku dah terbiasa keraskan hati aku kot as(lbh 10 thn)...terbawa2...biarlah terpendam...aku luahkan kat blog jer...hihi..

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi