Followers

Google+ Followers

Translate

Wednesday, October 26, 2011

BAJU ISTIMEWA SUDAH SAMPAI

Assalamualaikum semua. Apa khabar kalian semua. Aku kot kebelakangan ni asyik sakit kepala. Mungkin stress banyak fikir ni atau mungkin nak datang tarikh-tarikh penting dalam hidup ni. hahahaha....almaklumlah....Faham tak...kalau tak faham pun buat-buat faham je la ..kn...kn..kn...

Kot-kot asyik emo je, datang la bungkusan yang dinantikan dari Perak...huhu...suspen, teruja, gembira, tak sabar semua ada. Yela tak sabar nak tengok hasilnya macam mana....Cuma tahu warnanya biru... Mula-mula buka bungkusan sopan je tapi dah tak sabar aku rabakkan je...hahaha. Terus buang dalam tong sampah.. Apa yang penting adalah isi dalam. Dengan teruja aku melihat isinya...wah cantiknya...Nak tahu apa yag aku maksudkan ini. Sepasang baju kurung yang dikait oleh makcik ku di Gopeng. Dia yang pilihkan warna dan macam tahu-tahu je aku suka corak batik. Pandai Mak Yang aku pilih la..TERBAIK...Apa yang best Mak Yang berpakat suruh cakap pada mak yang baju ni tak sempat siap. Ada-ada sahaja Mak yang nak bergurau dengan emak. Tapi semalam sudah terkantoi sebab mak masuk bilik aku...huhu...

Ini baju ketiga yang Mak Yang kaitkan untuk hari-hari bersejarah aku. Bangga giler la aku pakai baju yang Mak Yang kaitkan ni....Makcik aku buat ni oiiiii...Lihat lah dunia....kikiki.. Ni Baju ke tiga yang dia buatkan. Baju pertama semasa aku khatam Quran masa kecik-kecik dahulu. Tak ingat darjah 5@6. Aku masih simpan baju tu walaupun tak berapa muat nak pakai...almaklum lah tinggi tak ada tapi isi makin banyak... ini bajunya>>>>>
                                                                  warna kinung telur



Baju kedua adalah semasa kahwin Abang Long di Pahang. Ini bajunya...>>>>>>

                                                                 pu


dan untuk hari istimewa akan datang ni....inilah bajunya...jengjengjneg

                                                                           Biru







Cantek bukan...haha tau korang jeles....so pada sapa-sapa yang dah mendapat jemputan tu...apa lagi..tak reti-reti nak datang...meriahkan majlis....huhu...k....nanti jumpa korang yer...nanti kite tanggap gambar dengan baju aku ni yer...gagagaga....

2 comments:

HIDAYAH said...

ape ni kak...hahaahah psiko gler seii...kakakakah...wat org grm jek...hahaha

yayashimano said...

hahaha...apa kes...dah terkena ker...teruja hari istemewa ke teruja baju cntek...psiko yer

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi