Followers

Google+ Followers

Translate

Thursday, October 20, 2011

Very Appreciate

Alhamdulillah, ahirnya dapat gak aku main badminton bertemankan supervisor dan seorang sahabat ku. Lama terlampau kot aku tak main badminton..dekat 3 bulan. Ada gak kengkawan ajak tetapi disebabkan keterbatasan waktu, lama la raket aku terperap dalam beg tu. Semalam tu aku nampak 3 orang yang bawa raket. Dan aku pun berasa sangat jeles lo...wawawa..ada orang main badminton...ingatkan cakap sowang-sowang tapi ada pulak sahabat yang terdengar. Dia tanya bila nak main. Secara berseloroh aku pun cakap la bila-bila sebab dalam kete mamang ada komplet set barang badminton. Sahabat kata lepas balik kerja nanti kita main sekejap. yeye je sahabat aku ni kan.

Dan akhirnya pas balik kerja kami betul-betul main badminton. Yang paling tak boleh blah tu supervisor aku yang pasangkan lampu...haha tanda setuju kami main badminton. Walaupun main banyak gelak,dah macam chalicaplin aku rasa....hahaha...macam-macam krenah dah macam kanak-kanak riang aku rasa kuar dari rumah jumpa tanah....hahaahahaha..termasuk aku sekali la sebab aku dah lama kempunan nak main badminton ;(.
Tak kisah la mereka main macam mna pun , yang paling aku hargai adalah kesudian ruang masa dan tenaga mereka menunaikan hajad aku ..wawawawa...terharu...VERY APPRECIATE...Aku akan ingat sampai bila-bila..kot ada peluang rasa cam nak main lagi lo.

Memang bestlah kan sebab buat apa yang kita suka. Tapikan tengah syok-syok main bulu tangkis aku boleh lak terkena muka supervisor aku ....atoyai..tak sengaja la...mesti dia malu n sakit kot..dah la malam tu dia tampal muka dengan handyplas sebab ada jerawat..pastinya bertambah ar luka kat muka sebab kna bulu tangkis..huuhuuu..sian bos aku..dah minta maaf tapi jangan aku kena buang kerja udah le..gara-gara smash supervisor...serius tak sengaja....BOS...SAYA MINTA MAAF YER!...
Kepada geng-geng main badminton...MISS U ALL ;)

K la aku jumpa lagu ni nk share kat korang ..best tau lagu ni...mungkin sebab ada gitar yang bunyi tahap gaban bestnya...TERBAIK la Najaw Latif....Terimalah CARTA HATI

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi