Followers

Translate

Wednesday, October 19, 2011

aku curi kereta ayah jap...hihihi...

Geram punya pasal 
Aku curi kereta ayah
Biarlah ayah nak cakap apa
Aku curi dah pun
hahahahaha
Aku geram sebab kereta ayah dah kotor terlampau
Sejak sebelum puasa tidak di mandikan
Cakap banyak kali pun ayah buat tak tahu je
Jadi sebab geram aku curi kereta ayah
hahahahaha
Geram dengan bau dah terkepap 
Berabuk berlapok jangan cakapla
Tindakan awal beli pewangi kereta
Tapi kurang berjaya
Bau tetap menyengat lo
wawawawa
Mula-mula aku basuh tayar kasi berkilau
wah shining gitu 
Kemudian lap cermin pula
sampai ada bunyi zrruuupp bila ditarik dengan jari
kahkahkah
lap pula bahagian body atas separuh kereta
macam sental bontot kuali
banyak tenaga dah keluar 
huhuhuhu
Kemudian lap body bahagian bawah lagi separuh
Tahap ni lagi kronik la kotonya
Tapi aku dh habis tenaga nak sental kuat-kuat
Lebih kurang je jawabnya
kikikiki
Last sekali aku kiwi tayar dan rim
sampai boleh cermin muka aku kat rim
wah dah macam kereta baru tau
siap dah dry cleaning aku
tapi belah dalam aku tak larat dah
kete ayah dah le beso macam raksaksa
Aku cuma letak pewangi je
Dah siap curi aku pulang balik la kereta ayah
Dan ayah kata 
kereta baru la...
hahahaha

Sebelum
Selepas

Sebelum
Selepas

Sebelum
Selepas


No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi