Followers

Translate

Friday, May 4, 2012

doakan moody aku cepat berubah untuk beberapa jam ni dengan segera

Serius aku tak tahu kenapa dengan diri aku ni
memanglah kalau Allah bagi cuti mood aku berubah
Tapi inikan berubah giler-giler
Apa yang aku fikirkan sangat ni
Kawan aku kata aku mungkin stress??
Nak stress pasai apa..atoyai..
Standartlah keje banyak...
sok aku nak gi lenggong aku sangat wisau mood aku tak kembali normal
nak intibui orang kena la kita ceria baru la mudah buat kerja.
tolonglah doakan mood aku kembali ok
malam tadi pun aku tak dapat tidur..
Aku tak tahu kenapa
tido kat ruang tamu pun tak nyenyak
masuk bilik tidor kat lantai pun tah pukul berapa aku terlena
sebab jam 2 aku masih bergolek-golek atas lantai
apa sebenarnya yang membuatkan hati aku tak tenang/gelisah ni?
Ampunkanlah dosa aku YaAllah
Kembalikanlah keceriaan dan ketenangan dalam hati hambamu ini
Jangan biarkan hambamu ini tewas dengan kegusaran hati
sok aku nak jalan jauh..
sekali lagi aku minta maaf salah silap aku kat semua
tolonglah doakan aku kembali tenang & ceria

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi