Followers

Translate

Saturday, November 28, 2009

AidiL aDh@ 2009

Bergembiralah Di Hari Raya Korban walaupun terpaksa bekerja. Ini juga termasuk dalam satu pengorbanan buat kite2 yang bekerja..horeyyyyyy....gaji double....:)


salam aidil adha buat semua.
staf yang berkerja:diriku, are, kak ain, kak masz, syasya, angah, fatihah, abg najib, brahim, cik zain, fattah,labib, ikbal & cik ika.

1 comment:

Unknown said...

gaji double ye..
bleh r blnje saye maen boling, mkn mc flurry..
g tgk wayang..window shoping ke. hehehe

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi