Followers

Translate

Monday, December 21, 2009

BAZAR JB ATAU PASAR KARAT

Kwsn ini dulu ikut sejarah adalah sgt terkenal dengen aktiviti perdagangan malaya. Setelah singapura menyekat laluan dengan membina jambatan,serinya terus hilang malah menjadi kwsn yg sgt teruk. Sarang maksiat,dadah,kotor serta menjijikan. Merosakkan pemandangan. Kini telah berubah. Hanya aktif pada waktu mlm. Bermula seawal jam 6 ptg. Tempat berhimpunnya pelbagai jenis perniagaan. Kadar sewa tapak yg murah. Sesuai untuk mereka yg ingin mencari pndptn sampingan. macam2 ada. Meriah. Jika mlm minggu ada mini konsert. Sekadar nyanyi suka2. Yang pastinya ada pelbagai pilihan dan murah. Tapi kebanyakknnye adlh brg terpakai @ lama tp msh blh dgunakan. Ala2 bundle atau muzium pun ada. Bnyk brg unik. Disinilah bermulanya aku membeli jam putih,sandle putih n cermin mata putih..Rasa nak pakai ms 2010.tunggguuu.....

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi