Followers

Translate

Wednesday, April 10, 2013

Tema Coklat

Beg ni dah berjasa selama hampir 8 tahun dengan sudah berganti 2 kali laptop. Masuk bilik bedah dah berapa kali. Kritikal sangat rasanya. Beli kat Mines Serdang. Berburas dan reput. Terima kasih kerana berjasa pada tuannya.






Berganti dengan yang ini pula. Dalam hati berhajad memiliki yang hijau muda, sayangnya tak masuk pasaran Malaysia lagi. So sambar la yang warna coklat sebab tak tahu berapa lama tempoh si hijau nak datang Malaysia. Look besar dan rasanya akan berpindah tangan kat adik tersayang gayanya. Nanti Along bawa balik johor kalau adik nak ambil la ye :) Beli secara online

Sebab dah plan nak beli beg coklat, ( ada pilihan hitam dan coklat sahaja di Malaysia) di MISF sambar la 2 pasang kasut warna coklat. Memang tak sangka akan beli sampai 2 pasang. Tapi aku ni jarang berbelanja untuk diri sendiri. Ini salah satu dari kasut itu.

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi