Followers

Translate

Saturday, March 20, 2010

PERCUBAAN PERTAMA



Harini merupakan percubaan pertamaku menggunakan ALEX untuk majlis perkahwinan kakak kepada adikku si sepet tu...Aku mmg teruja sgt2..sbb aku nk explore lebih lagi dgn ALEX aku..nak dijadikan cerita ini adalah pglmn pertama cuba menangkap gmbo perkahwinan dengan family yang aku tak pernah kenal..maksudnye bukan saudarala..kire experiment aku ni berjayala..kedatangan aku disambut mesra...tak sangka aku...mereka memberi kerjasama yg sangat ketara..aku jd tidak kekok..sedia berbakti merakam kenangan buat keluarga pakcik arshad...tak tergambar dek kata2..TERUJA..HAPPY..ENJOY..HAPENING..BIG FAMILY..bnyk yg aku dpt belajr.pengalaman ni sgt berharga buat aku..sebelum tu aku bnyk mghabiskn masa dgn membaca manual,info di internet,ty kawan,tgk mjlh..plg pntg bos aku..dia pling byk mmbntu...tp btl la...sume tips2 y aku bc btl2 berguna...sbb pglmn owg laen2...now btl2 aku dh lalui dlm mjlis td...pepun terima kaseh tak terhingga kepada razanah aini arshad kerana sudi menjemputku ke majlis...pengalaman bersama ALEX yg tak akan aku lupakan

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi