Followers

Translate

Thursday, March 18, 2010

SEMANGAT!


Waa..beberapa hr lalu aku sgt down dgn kmre baru aku...ye la sebab dh dekat 3 week aku masih tak dapat kuasaiye...kire cm tak serasi g ar...abis punye sedey+geram+nyampah+wana to cry...senang cakap very sad ar..cite kat bos..cite kat aini mata sepet...kengkawan laen pun same...tros push..dont giveup...aku teros baca,kongsi mslh..study dr internet...bc manual..pe yg tak faham...thanx kat sume yg support aku...terutama bos aku..time aku rs down giler dia call bg semangat dan nasihat...giler ar..hope dia tak bosan aja aku...aku akui aku mmg sgt2 br dlm dunia ni...but now aku dlm proses semakin serasi but aku bnyk lg yg kene explore ngn ALEX aku..aku nk pggl ALEX ar..ok kn name tu..mcm kete aku oppss,kete ayah pinjamkan..kelisa..aku panggil IKAN...

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi