Followers

Translate

Wednesday, March 10, 2010

TERUJA....

assalamualaikum semua
lame dh rasanye aku tidak mencatat sesuatu di blog ku ini...sibuk memanjang tu tak la juga...tapi dh uplord kt fb so cm jarang lak nak letak kat sni...pepun now aku dh d gajet baru...my luvely LX1 panasonic...aku bru ambek kat kl 28feb ritu...siap jadi ai hong kat upm kejap..thanx kat intan ngn nisa bg aku tumpang 2 mlm...aku siap pi cycling g k17,golf,tpu,bukit expo....thanx kat bos beskal aku cik hisham...dh la tlg belikan kmre...siap ajo lagi...tapi sampai la ni aku tak padai gak guna lx1 aku tu...aku mesti belajar gak..supaya aku serasi ngn my lovely lx1...boleh tak aku gelarkn cmre tu my lx or sicilx...pada sapa2 yg bg tunjuk aja kat aku aku sedia mendengar...ni aku letak gmbo yg paling aku suke...1 bos tangkap...1 aku tangkap...


No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi