Followers

Translate

Sunday, February 5, 2012

CUBE RUBIK AKU DAH SIAP......HOOOOREEEYYYY

HIPHIPHOREEEYYYY........................
Akhirnya cube rubik yang aku pening kepala buat selama ni siap juga....nampak tak kotak putih dan biru kat atas tu bukti dah siap. Mula-mula memang ego la main je tapi jadi stress bila orang asyik tanya bila nak siap atau boleh ke buat. Akhirnya aku tengok la kat utube. Tapi nak buat yang last layer tu memang susah gak. Tengok dalam utube memang la senang.. cer try buat...haha terkial-kial. Tapi siap gak....melompat-lompat tunjuk kat adik mak n sms kt kwn....huhu....mak kata berapa lama awak buat,siap gak. Sebelum tu ada share kisah menarik dengan adik semasa makan malam. Selesai makan malam main rubik dan mision complete. Bahagia. Harap terus bahagia dihari mendatang.

So sekarang dah tak ada mainan lagi...aku ada 6 jenis mainan rubik cume belum tercapai hajad nak cari yang bulat.....Kalau korang tau ada kat mana jual bagi tau yer...dalam hati dah tak nak main lagi rubik wat masa ni sebab tau rubik bulat susah nak cari...if terjumpa suatu hari nanti baru on balik main rubik. Kawan keje aku kata masa kecik aku tak bahagia sebab tak puas main. Sebab tu dah besar masih mein-main lagi. Terpulanglah nak cakap apa, mainan ni mahal so tak berbaloi kalau aku mintak makayah belikan,baik beli makanan atau barang sekolah masa kecik dulu. Selain tak kena bebel. hehe... Aku mula simpan kerete pun selepas PMR, memang kumpul duit sendiri baru beli. Mainan rubik yang aku ada ni  memang la nampak biasa tapi ada yang mencecah RM 80 sebuah..Yang murah pun aku layan beli kat kedai runcit je rm 6...Aku main saje nak menggerakkan minda. Mungkin ni cara aku hiburkan diri....Tak perlu nak bercuti jauh-jauh,tak perlu nak berkaroke mahal-mahal, mainan pun menghiburkan selain tengok kartun...

CUBE RUBIKS
SETI TIGA RUBIK
SILINDER RUBIKS
SNAKE RUBIKS
TWIST RUBIKS
RUBIKS 360 DARJAH;
:
:
:
:
BALL RUBIKS
?
?
?
?
SATU HARI NANTI

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi