Followers

Translate

Thursday, February 16, 2012

wawawa...dah berapa hari tangan ni tak pegang rubik....

rubik buat teman tido jer..
wat pandang2 jer.
sekarang ni kitaran hidup aku dah jadi lain..
sangat-sangat berbeza.
aku pun tak pasti apa yang aku buat ini keputusan yang tepat atau tidak.
semuanya baru dan sangat berbeza.
 wah cabaran dah pun bermula..korang yang membaca blog aku yang merepek terus ni..
doakan la aku dapat buat keputusan yang betul.
ditabahkan hati dengan sekental-kentalnya,
jika telah membuat keputusan ditetapkan hati,
jika belum dipandu untuk membuat keputusan yang betul,
dipermudahkan segala urusan,
dilimpahkan rezeki halal seluas-luasnya,
 di ukhuwahkan dengan semua sahabat ditempat baru yang sangat asing bagi aku
ditetapkan iman serta kesihatan yang berpanjangan..
terima kasih kerana mendoakan aku..
terima kasih kepada saudara syed putra yang telah menjebakkan aku..
selalu duk marah aku keje dah siap ke belum..haha..
aku rindu kat orang johor....
waawawawawawawa....
wawawawawawa...
wawawawa...
wawawa...
wawa..
wa..

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi