Followers

Google+ Followers

Translate

Thursday, February 14, 2013

anda klik anda dapat love

Bila buka blog sendiri hari ni..klik2 kuar love bebanyak.eh rosak kena virus ke ni. Pastu klik punya kelik. jadi juga. Siap restart laptop lagi. Eh keluar juga love2 ni. Masa edit kat hari tu elok je tak ada apa-apa. Untuk mensahihkan apa telah terjadi pada blog sediri, aku pun paksa la budak opis buka blog aku.haha. Sah memang ada love2 ni terbang. Adoi. Gugurl sangat. Nak buang tak reti. Mungkin template sedia ada. Jadi dari stress tak tahu cara nak buang. Aku tukar jadi sengeh je la. Cinta pada semua yang mengarah kebaikan. Cinta pada pencipta yang utama. Cinta pada rasul. Cinta pada ibu bapa. Cinta pada diri sendiri. Cinta pada pekerjaan sekarang. Cinta pada tajuk kerja sekarang. Cinta pada semua yang meletakkan hati ni untuk terus mencintai Islam. Dah tu join lak program baitulmuslim.





## Sampai sekarang masih tersengeh seorang diri.(+++ teringat perbualan dengan seseorang malam tadi >>> semuanya kebetulan mungkin)

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi