Followers

Translate

Wednesday, February 6, 2013

pelik je rasa

dupdapdupdapdupdap
tetibe berperasaan pelik
pelik sangat sangat
macam manalah keadaannya
apa akan mereka buat yer
betul ke tak ada apa-apa
cuba buat-buat cool

ok now tiba sudah giliran
selamat ke tidak ni
tak selesa jom duduk luar
takut tak nampak apa-apa
pushpush kena simbah
memang tak duduk diam
risau macam mereka nak apa-apakan je
ok..dah ada buih-buih putih
makin banyak tangan yang menyentuh

terasa sangat tidak selesa
rasa macam kena raba je
makin lama makin banyak jari-jemari
menyentuh tubuh itu
arhhh...
ramainya masuk secara bergilir-gilir
macam kena cabul je..
oh no...tak rela
maafkan kerana membenarkan semua
tangan-tangan kasar itu menyentuh mu
terasa sedih dan gusar kerana
engkau telah di ceroboh
lebih-lebih kesemua lelaki asing itu

disebabkan kesuntukan masa aku terpaksa
aku akan cuba sedaya upaya
meluangkan masa bersama mu
akan selalu belai kamu
akan selalu mencuci kamu
akan selalu membersihkan kamu
aku akan sedaya upaya menjaga kamu
terutama disentuh oleh meraka yang tidak sayangkan kamu

walaupun kamu dah bersih
tapi aku tetap teringat situasi tadi
kamu kereta ku yang tersayang
bernama eyqn
maafkan aku sebagai tuan

No comments:

Saya...

My photo
suke sangat dengan meow.tidak kira saiz,bulu,warna.papeje pasal meow memang best.sebab meow buat kite rasa tenang n happy.nakal meow.tido meow.member gaduh pun meow.meow memang best.hehehe.tak percaya try la tgk gelagat meow2 tu. suka tangkap gambar tapi tak suka edit gambar. tengah berusaha gak simpan duit untuk menunaikan umrah bersama keluarga.insyaAllah.misi terdekat. tengah ushar nak beli rumah pula.huhu.doakan ye. suka berkawan,sebab bila saya kembali padaNya 1 hari nanti mereke boleh datang ziarah,doakan saya,siapkan saya,solatkan saya,mandikan saya. impikan pekerjaan yang dapat menampung saya n famili untuk terus beribadah, ada anak2 yang soleh & solehah,serta kesihatan & iman yang kuat untuk terus mencintai ISLAM. rajin-rajinlah bersedekah walaupun kita tidak kaya terutama bantu keluarga sendiri dan jangan lupa hadiahkan sesuatu untuk diri sendiri sebagai motivasi